Klantbeleving als succesfactor voor MSP

Uit onderzoek dat in opdracht van Uniserver is uitgevoerd onder 150 IT-beslissers van organisaties met meer dan 100 werknemers, is gebleken dat MSP's het niet slecht doen.... Maar er is zeker ruimte voor verbetering. Je leest de resultaten in het onderzoeksrapport hieronder!

 

2 januari 2018 door Abigail Jessurun

Haal jij alles uit de relatie met je klanten?

Nederlandse MSP's doen het prima. Ze zijn technisch goed onderlegd en tonen zich betrouwbaar. Maar klanten willen steeds meer. Weinig bedrijven worstelen nog met de vraag óf ze naar de cloud moeten. Er is meer behoefte aan het beheersbaar houden van verschillende cloud-initiatieven. Een MSP die hierin meedenkt met zijn klant en proactief met verbetervoorstellen komt, biedt dan grote toegevoegde waarde én onderscheidend vermogen. Wat je klant precies van je verwacht hebben we onderzocht. Download jouw exemplaar van het onderzoeksrapport vandaag en doe er morgen al je voordeel mee.

‘Na de selectiefase verandert wat de klant belangrijk vindt.’

Abigail Jessurun, MarCom Specialist

In dit rapport lees je wat IT-beslissers belangrijk vinden en verwachten van hun MSP.

 

Download het rapport als je wil weten:

  • Welke selectiecriteria het zwaarst wegen bij de keuze voor een MSP.
  • Wat de kenmerken zijn van goede MSP.
  • Hoe MSP's scoren op 'innovatie' en 'ontzorging'.
  • Wat de belangrijkste redenen zijn om de samenwerking met een MSP te beëindingen.
  • Welke kennis klanten bij hun MSP verwachten.
  • Hoe je je toegevoegde waarde als MSP kan vergroten.

Onderzoeksrapport
Klantbeleving als succesfactor voor MSP's

Downloaden

Klantbeleving als succesfactor voor MSP's

Download hier het volledige onderzoeksrapport.

Abigail Jessurun

MarCom Specialist

Heb je een vraag naar aanleiding van dit artikel?

Neem contact met ons op.

Direct een afspraak maken

072 - 572 56 46