Maak kennis met Dionne Verkerk, Customer Success Manager

Haar man noemt haar een manusje van alles. Op haar kaartje staat Customer Success Manager… Maak kennis met Dionne Verkerk: Uniserver's nieuwste CSM.

15 augustusus 2019 door Abigail Jessurun

Nieuwe Customer Success Manager aan boord: Dionne!

Haar man noemt haar een manusje van alles. Op haar kaartje staat Customer Success Manager… Maak kennis met Dionne Verkerk: Uniservers nieuwste CSM.

 

Uniserver-LR-8277.jpgOnze partners helpen succes te hebben en houden om zo samen te blijven groeien. Dat is waar de vier Customer Succes Managers van Uniserver elke dag hun bed voor uit komen. En waar Dionne Verkerk voor in de wieg gelegd is. Met 22 jaar IT ervaring weet ze inmiddels hoe ‘de hazen lopen’. ‘Dat kan je wel zeggen ja’, lacht Dionne. ‘Door mijn technische achtergrond spreek ik niet alleen de taal van onze partners. Ik begrijp ook waar ze tegenaan lopen, wat belangrijk voor hen is. En hoe processen en lijntjes lopen.’

Lees meer over de loopbaan van Dionne en voeg haar toe aan je connecties. 

LinkedIn

‘Je kunt het zo gek niet bedenken of onze partners kunnen er bij mij mee terecht.’

Dionne Verkerk, Customer Success Manager

Succes een handje helpen

Op 1 april is Dionne Verkerk gestart als CSM bij Uniserver. In deze rol helpt zij partners maximaal succes te halen uit de samenwerking met Uniserver. ‘Praktische hulp, daar ben ik van. En dat kan echt op ieder gebied zijn’, vertelt de nieuwe Customer Success Manager. ‘Het aanscherpen van een positionering, een tentje regelen op een academy en alles daar tussenin. Mijn man, die timmerman is, noemt mij altijd gekscherend een manusje van alles. Dat klopt ook eigenlijk wel. Je kunt het zo gek niet bedenken of onze partners kunnen er bij mij mee terecht. Als ik het antwoord niet direct weet, ga ik intern op zoek naar het antwoord.’

 

MijnUniserver updates

Ook als Dionne geen vragen krijgt van ‘haar’ partners, is ze bezig hun leven gemakkelijker – en succesvoller te maken.

Door de nieuwste ontwikkelingen in MijnUniserver te delen bijvoorbeeld. Want ook al vind je via Service > Release Notes altijd de laatste nieuwtjes, er zíjn veranderingen waar Dionne graag even het lichtje op zet. De contactmatrix bijvoorbeeld. ‘Dat is echt een mooi, nieuw feature voor onze partners’, vindt Dionne. Want: ‘Hoe meer informatie daar in staat, hoe beter de communicatielijnen en dus hoe beter de processen verlopen.’

 

Lees hier alles over de nieuwste features in MijnUniserver. 

MijnUniserver

 

Kwestie van bijhouden

‘Je hebt dan ook het meeste plezier van matrix als alle medewerkers bij onze partners weten hoe belangrijk het is om de contactgegevens actueel te houden. Dus ook bij deze mijn oproep aan partners die ik niet persoonlijk spreek: maak van de matrix de beste vriend van je medewerkers. En zorg dat ze ‘m regelmatig zien en de informatie up to date houden. 

 

contactmatrix mijnuniserver.png

 

Back-up feature

Andere MijnUniserver nieuwtjes? Dionne Verkerk heeft er nog wel een paar: ‘Wat dacht je van de nieuwe feature die wij hebben toegevoegd aan de back-up items. Vanaf heden kun je zien hoeveel vrije ruimte er in een job is. Ons advies? Laat de job niet groter worden dan 3TB.  De weergave van vrije ruimte ziet er dan zo uit:

back-up feature mijnuniserver.png

Vanuit MijnUniserver kun je een VM toevoegen tot 1500GB. En is dat nog niet genoeg? Vraag dan onze support afdeling om even een case aan te maken!’

Neem contact op

Een helpende hand nodig van Dionne Verkerk of een van onze andere drie Customer Success Managers? Bel gerust 072 572 56 46 of mail Dionne direct .

 

Abigail Jessurun

MarCom Specialist

Heb je een vraag naar aanleiding van dit artikel?

Neem contact met ons op.

Direct een afspraak maken

072 - 572 56 46