Maak kennis met Twan Sinnige

Hij kan je alles vertellen over big data, dialogue marketing, de nieuwste gadgets, basketbal, Ajax én ons partnerprogramma. Maak kennis met onze nieuwe Channel Marketeer Twan Sinnige.

23 april 2018 door Twan Sinnige

Marketing wordt steeds relevanter

Hij kan je alles vertellen over big data, dialogue marketing, de nieuwste gadgets, basketbal, Ajax én ons partnerprogramma. Maak kennis met onze nieuwe Channel Marketeer Twan Sinnige.  

 

KLM en LG Electronics. Voor deze aansprekende bedrijven heeft Twan in zijn nog jonge carrière al uitdagende marketingopdrachten gedaan. Van het in kaart brengen van omni channel opportunities tot het maken van klantprofielen en het verhogen van de conversie uit online marketingtools. Naast deze ervaring heeft Twan een diploma Business Studies in de pocket. Twan: ‘Business Studies is een commerciële opleiding, met een focus op ondernemen en op marketing. Een mooi vak, vind ik. Vanuit marketing, oftewel vanuit het kennen van de behoeften van klanten, kun je sales en accountmanagement veel gerichter inzetten.’

Tijdens zijn studie volgde Twan de minors dialogue marketing en big data. Een bewuste keuze, blijkt. Twan: ‘Ik vind vooral de ROI-kant aan marketing enorm interessant. Er wordt wel eens gezegd dat marketing gebakken lucht is, maar ik heb geleerd en ervaren dat je door het verzamelen en analyseren van data de effectiviteit van marketingcampagnes en dus van sales enorm kunt vergroten. Als je dat inzichtelijk maakt, wordt marketing steeds relevanter.’

Kiezen voor Uniserver

Naast een passie voor marketing en data is Twan van jongs af aan al geïnteresseerd geweest in basketbal, voetbal én technologie. Als het om gadgets gaat, is hij, om in marketingtermen te spreken, een early adopter. Hij wordt naar zijn eigen zeggen blij van de nieuwste smartphones, gadgets, IT-ontwikkelingen en apps die hij professioneel in kan zetten, zoals Hotjar. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij viel voor een baan bij Uniserver. Twan: ‘Daar wil ik bij horen, dacht ik, na mijn sollicitatiegesprek. In de cloud is nog zoveel mogelijk, zowel in technologie als in marktontwikkeling. Ik zie Uniserver daarin als een koploper in de markt. Daarnaast sprak de gedrevenheid en de open, informele sfeer me enorm aan. Dat ik een groot fan van Ajax ben, namen ze in dit AZ-bolwerk gelukkig op de koop toe.’ Na vier maanden hard werken, vele potjes FiFA voetbal met collega’s en ruim 60 Uniserver-lunches kan Twan niet anders zeggen dat hij helemaal op zijn plek zit. ‘Ik vertel thuis echt met trots over mijn werk. Niet alleen over de sfeer hier en de dynamiek van de cloud, maar ook over de inhoud van mijn baan.’

Samenwerken met partners

Als Channel Marketeer is Twan verantwoordelijk voor het Uniserver-partnerprogramma. In de eerste maanden heeft hij zich vooral beziggehouden met het opzetten van TO THE MAX!, de incentive challenge voor partners, en met de nieuwe Uniserver-website, die binnenkort gelanceerd wordt. Daarna staat Twans werk voor een groot deel in het teken van het opzetten van gezamenlijke marketingcampagnes met partners. Twan: ‘Wij willen met onze partners groeien, onder meer door samen de markt te bewerken. Ik ben aangenomen om daarin met partners mee te denken en mee te ondernemen. Wat ons betreft is alles bespreekbaar: wij kunnen content aanleveren of een budget ter beschikking stellen, maar ook samen met partners klanten- en kennisevents organiseren.’ Partners die graag samen met ons willen ondernemen, mogen wat Twan betreft nu meteen contact met hem opnemen. Twan: ‘Heel graag zelfs. Ik sta te trappelen om met ze aan de slag te gaan!’

Twan Sinnige

Channel Marketeer

Heb je een vraag naar aanleiding van dit artikel?

Neem contact met ons op.

Direct een afspraak maken

072 - 572 56 46