skip to Main Content

Onze aanpak

Hoe wij van al onze klanten een succesverhaal maken.

Onze aanpak

Hoe wij van al onze klanten een succesverhaal maken.

Het lijkt soms of cloudmigratie een easy fix is. In werkelijkheid komt er veel kijken bij zo’n traject. Iedere organisatie die overstapt naar de cloud heeft zijn eigen beweegredenen en uitdagingen. Onze accountmanagers weten dat, en misschien wel het belangrijkste onderdeel van hun werkzaamheden is dan ook: luisteren naar het verhaal van de klant.

Cloudstrategie

Er gaat veel vooraf aan een cloudtransitie. Er leven vaak vragen over de juiste strategie, het verloop van de migratie, wat te doen met lopende verplichtingen, en of er aanvullende diensten nodig zijn. Wij ondersteunen en begeleiden onze partners als ze zelf overstappen of bij de migratie van klanten. Van het eerste gesprek tot en met de succesvolle uitrol. Onze partners kunnen rekenen op:

  • De beste hybride cloud-omgeving bestaande uit de Nederlandse private cloud van Uniserver, expertise en connecties met public clouds maar ook bijvoorbeeld co-locatie diensten en verbindingen met private clouds on-premise.
  • Doorlopend beheer van de omgevingen door onze cloud-experts.
  • Uitgebreide dienstverlening. Onze supportdesk is altijd bereikbaar.
  • Intensieve samenwerking en begeleiding bij onboarding.

Wij maken het leven van onze partners gemakkelijker. Wanneer een partner een eigen cloudplatform heeft dat toe is aan vernieuwing, volloopt of niet onderhouden kan worden door gebrek aan personeel, is je platform uit handen geven een mooie oplossing. Wij nemen het platformbeheer en eventueel de hardware van hem over. De partner heeft geen stress over personeel of investeringen in zijn hardware. Hij kan gebruik maken van onze standaard diensten en stabiele cloudomgeving. Zo kan hij zich volledig richten op zijn klanten en de Uniserver diensten die hij wil aanbieden.

Uniserver staat klaar om partners te ondersteunen in hun klantcontact. Deze samenwerking bestaat bijvoorbeeld uit:

  • Samen de klant bezoeken om de behoefte helder te krijgen en oplossingen te bespreken.
  • Ondersteuning van marketingactiviteiten.
  • Heldere dienstbeschrijvingen.
  • Demo werkplekken en testomgevingen.

Het lijkt soms of cloudmigratie een easy fix is. In werkelijkheid komt er veel kijken bij zo’n traject. Iedere organisatie die overstapt naar de cloud heeft zijn eigen beweegredenen en uitdagingen. Onze accountmanagers weten dat, en misschien wel het belangrijkste onderdeel van hun werkzaamheden is dan ook: luisteren naar het verhaal van de klant.

Cloudstrategie

Er gaat veel vooraf aan een cloudtransitie. Er leven vaak vragen over de juiste strategie, het verloop van de migratie, wat te doen met lopende verplichtingen, en of er aanvullende diensten nodig zijn. Wij ondersteunen en begeleiden onze partners als ze zelf overstappen of bij de migratie van klanten. Van het eerste gesprek tot en met de succesvolle uitrol. Onze partners kunnen rekenen op:

  • De beste hybride cloud-omgeving bestaande uit de Nederlandse private cloud van Uniserver, expertise en connecties met public clouds maar ook bijvoorbeeld co-locatie diensten en verbindingen met private clouds on-premise.
  • Doorlopend beheer van de omgevingen door onze cloud-experts.
  • Uitgebreide dienstverlening. Onze servicedesk is altijd bereikbaar.
  • Intensieve samenwerking en begeleiding bij onboarding.

Sommige partners willen een strategische, intensieve samenwerking. Dit is een van de specialiteiten van Uniserver. We nemen de huidige situatie onder de loep en praten op managementniveau over wensen voor de toekomst. Aan de hand hiervan formuleren we samen een cloudstrategie die helpt de ambities waar te maken.

Wij maken het leven van onze partners gemakkelijker. Wanneer een partner een eigen cloudplatform heeft dat toe is aan vernieuwing, volloopt of niet onderhouden kan worden door gebrek aan personeel, is je platform uit handen geven een mooie oplossing. Wij nemen het platformbeheer en eventueel de hardware van hem over. De partner heeft geen stress over personeel of investeringen in zijn hardware. Hij kan gebruik maken van onze standaard diensten en stabiele cloudomgeving. Zo kan hij zich volledig richten op zijn klanten en de Uniserver diensten die hij wil aanbieden.

Uniserver staat klaar om partners te ondersteunen in hun klantcontact. Deze samenwerking bestaat bijvoorbeeld uit:

  • Samen de klant bezoeken om de behoefte helder te krijgen en oplossingen te bespreken.
  • Ondersteuning van marketingactiviteiten.
  • Heldere dienstbeschrijvingen.
  • Demo werkplekken en testomgevingen.

Sommige partners willen een strategische, intensieve samenwerking. Dit is een van de specialiteiten van Uniserver. We nemen de huidige situatie onder de loep en praten op managementniveau over wensen voor de toekomst. Aan de hand hiervan formuleren we samen een cloudstrategie die helpt de ambities waar te maken.

Bedienen van softwarebedrijven

IT-platforms hosten voor applicatiebouwers is een vak apart. Uniserver heeft een afdeling die zich volledig richt op softwarebedrijven (ISV’s). Zij hebben de kennis en kunde om deze organisaties te voorzien van een stabiel, innovatief en toekomstbestendig cloudplatform waar hun applicaties op kunnen draaien.

Hierbij gebruiken we containeroplossingen zoals Kubernetes om containers te beheren. Soms komen klanten naar ons met verzoeken voor aanpassingen of nieuwe features in onze diensten. Deze vragen pakken we in overleg met de betreffende Product Owner op zodat we continu blijven innoveren en voldoen aan de behoefte uit de markt.

Bedienen van softwarebedrijven

Bedienen van softwarebedrijven

IT-platforms hosten voor applicatiebouwers is een vak apart. Uniserver heeft een afdeling die zich volledig richt op softwarebedrijven (ISV’s). Zij hebben de kennis en kunde om deze organisaties te voorzien van een stabiel, innovatief en toekomstbestendig cloudplatform waar hun applicaties op kunnen draaien. Hierbij gebruiken we containeroplossingen zoals Kubernetes om containers te beheren.

Soms komen klanten naar ons met verzoeken voor aanpassingen of nieuwe features in onze diensten. Deze vragen pakken we in overleg met de betreffende Product Owner op zodat we continu blijven innoveren en voldoen aan de behoefte uit de markt.

Wat wij beloven

Wat partners en klanten van ons mogen verwachten:

  • Heldere en flexibele pay per use contracten.
  • Een breed portfolio aan standaard diensten.
  • Een stabiele hybride cloudomgeving.
  • Hosting vanuit de beste datacenters op Nederlandse bodem.
  • Proactieve samenwerking en strategisch meedenken.
  • Een goed bereikbare, deskundige supportdesk.

Wat wij beloven

Wat partners en klanten van ons mogen verwachten:

  • Heldere en flexibele pay per use contracten,
  • Een breed portfolio aan standaard diensten,
  • Een stabiele hybride cloudomgeving,
  • Hosting vanuit de beste datacenters op Nederlandse bodem,
  • Proactieve samenwerking en strategisch meedenken,
  • Een goed bereikbare, deskundige servicedesk.

Klaar om je zorgen uit handen te geven
en je volledig te richten op je eigen klanten?

Schakel vandaag nog de expertise van Uniserver in!

Klaar om je zorgen uit handen te geven en je volledig te richten op je eigen klanten?


Schakel vandaag nog de expertise van Uniserver in!

Back To Top
Uniserver