Benieuwd naar wat Customer Succes Teams voor jou kunnen betekenen?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Direct een afspraak maken

072 - 572 56 46

Michiel Pronk

Key Account Manager

Customer Succes Teams

Jouw technische en commerciële doelstellingen zijn de onze.

Customer Success Teams zorgen voor

Ontzorging

Ontzorging op elk gebied. Van de operationele uitvoering van onze diensten tot marketing en sales.

Kennis

Een vast multidiciplenair team die jouw organisatie en behoefte kent.

Een fijne samenwerking

Meer pro-activiteit in de samenwerking, meer onderling begrip en sneller schakelen.

Jouw succes is ons succes!

Het Customer Success Team is jouw eerste aanspreekpunt in de (commerciële) samenwerking met Uniserver en bestaat uit een Accountmanager, Pre-sales Consultant, Customer Succes Manager en diverse specialisten, die aansluitend op de klantvraag toegevoegd worden. Wij willen een hoge toegevoegde waarde leveren en dus maximaal bijdragen aan het behalen van de (commerciële) doelstellingen van onze partners.

De Customer Success Teams worden primair ingedeeld op branches, partnerprofielen en het product- en dienstenportfolio. Zo maken we tijd en capaciteit vrij om de samenwerking met jou te intensiveren en alle relevante klantinformatie intern in de betrokken uitvoerende teams en werkprocessen goed te borgen.

In de praktijk

In de praktijk willen we bijvoorbeeld exact weten wat de bedrijfskritische workloads zijn en op welke servers de daarbij behorende data staan. Zo kunnen we nog proactiever communiceren over onderhouds- en/of storingsmeldingen.

Op basis van deze kennis kunnen we de monitoring inrichten op klantniveau en daarmee escalaties voorkomen. En als we in een vroegtijdig stadium betrokken worden bij een verkooptraject, kan het Customer Success Team vanuit onze specialistische cloudkennis nog gerichter advies geven over de inhoud en de volgordelijkheid van de stappen die de klant kan zetten in zijn cloudjourney. Het team kan tevens heel gericht antwoord geven op zeer specifieke klantvragen.

Toegevoegde waarde voor je organisatie

Wat levert een Customer Success team jouw organisatie op? Meer proactiviteit in de samenwerking, meer onderling begrip, een hogere klanttevredenheid en uiteindelijk meer omzet. De informatie die we delen zal gerichter en dus relevanter zijn en de samenwerking tussen onze organisaties zal zich ontwikkelen tot een partnership op vele niveaus. Uniserver streeft ernaar dat er op alle niveaus in de organisatie regelmatig contact is. En dat we samen nog succesvoller worden in de markt.

Kies Uniserver als strategische cloud partner

Met 20 jaar ervaring in de cloud zorgt Uniserver voor een betrouwbaar platform dat volledig redundant is uitgevoerd. Opgebouwd met uitsluitend hoogwaardige soft- en hardware van vooraanstaande leveranciers. Hierdoor kun je je focussen op de core business zonder je zorgen te maken over IT.

‘'Voor ons zijn flexibiliteit en duidelijke afspraken enorm belangrijk'’

Wilbert van Beek, Ictivity

Benieuwd naar wat Customer Succes Teams voor jou kunnen betekenen?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Direct een afspraak maken

072 - 572 56 46

Michiel Pronk

Key Account Manager